Aktualności

          • Projekt pt. „Klub Młodzieżowy Płomień Boniewo” nr 10/2025/KM

          • REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA

            Projekt pt. „Klub Młodzieżowy Płomień Boniewo” nr 10/2025/KM, realizowany przez Gminę Boniewo w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2021-2027 LSR w ramach działania Działanie FEKP.07.02 Wsparcie dzieci i młodzieży poza edukacją formalną programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 pod nadzorem Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.

            Nr umowy o powierzenie grantu 0008-1/24/KM-EFS+

            Źródło finansowania projektu: EFS+

            Wartość projektu: 80193,74 zł

            Wartość dofinansowania 76184,05 zł

            Postanowienia ogólne

            • Niniejszy regulamin określa warunki rekrutacji i uczestnictwa w projekcie pt.: „Klub Młodzieżowy Płomień Boniewo”.
            • Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji i umiejętności 15 dzieci i młodzieży (w tym przypadku dzieci i młodzież uczące się w wieku od 6 do 24 lat z obszaru objętego lokalną strategią rozwoju) oraz zwiększenie ich szans edukacyjnych poprzez rozwijanie uzdolnień i zainteresowań.
            • Projekt realizowany jest od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r.
            • Klub Młodzieżowy będzie funkcjonował 2-3 razy w tygodniu w okresie od września 2025 r. do czerwca 2026 r. (tj. przez 10 m-cy) po 2,5 godziny. Godziny funkcjonowania KM będą dostosowane do potrzeb i możliwości uczestnictwa dzieci i młodzieży w zajęciach, dlatego będą to godziny popołudniowe lub spotkania odbywać się będą w soboty.
            • Siedzibą KM i miejscem realizacji zadań w ramach projektu będzie obiekt Hali Sportowej w Boniewie z siedzibą przy ul. Szkolnej 32.
            • Zajęcia w KM będą bezpłatne.
            • Działania merytoryczne przewidziane w projekcie obejmują:
            • Zajęcia sportowe - zaplanowano 20 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM od września 2025 r. do czerwca 2026 r. (razem 50 godzin zajęć) zajęć sportowych. Na potrzeby prowadzonych zajęć, zostaną zakupione zestawy do unihokeja, ping ponga, badmintona  i niezbędne akcesoria (tj. obręcze, wstążki gimnastyczne) dla uczestników KM.
            • Warsztaty rękodzielnicze - zaplanowano 18 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM od  września 2025 r. do czerwca 2026  r. (razem 45 godzin zajęć) warsztatów rękodzielniczych. W ramach projektu zostaną zakupione materiały niezbędne do prowadzenia zajęć.
            • Zajęcia z robotyki - zaplanowano 18 spotkań po 2,5 godziny w całym okresie funkcjonowania KM  od września 2025 r. do czerwca 2026 r, (co daje łącznie 45 godz.) zajęć z robotyki. W ramach projektu zostaną zakupione materiały szkoleniowe niezbędne do prowadzenia zajęć.
            • Zajęcia muzyczno-wokalne - zaplanowano 20 spotkań po 2,5  godziny w całym okresie funkcjonowania KM od września 2025 r. do czerwca 2026 r., (co daje łącznie 50 godz. zajęć muzyczno-wokalnych. W ramach projektu zostaną zakupione instrumenty niezbędne do prowadzenia zajęć (ukulele, gitary, flety) i kolumna głośnikowa.
            • Wyjazd na wydarzenie sportowe - mecz koszykówki.
            • Wyjazd warsztatowy do Kujawsko-Dobrzyńskiego Parku Etnograficznego w Kłóbce.
            • Wyjazd do Multikina we Włocławku.
            • Wyjazd do teatru w Płocku.

            Zasady rekrutacji

             

            • Uczestnik projektu musi spełnić warunki formalne:
            • zamieszkuje obszar objęty lokalną strategią rozwoju (tj. następujących gmin: Baruchowo, Boniewo, Brześć Kujawski, Choceń, Chodecz, Fabianki, Izbica Kujawska, Kowal, Lubień Kujawski, Lubanie, Lubraniec, Włocławek i Miasto Kowal),
            • jest osobą uczącą się w wieku od 6 do 24 lat (za dzieci i młodzież uczące się należy rozumieć osoby, które posiadają status ucznia - są uczniami szkoły podstawowej i ponadpodstawowej w trakcie roku szkolnego),
            • nie uczestniczył wcześniej w żadnym projekcie objętym grantem w naborze ogłaszanym przez LGD w ramach działania 07.02 Wsparcie dzieci i młodzieży poza edukacją formalną.
            • Osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie jest zobowiązana do przedłożenia w trakcie procesu rekrutacji następujących dokumentów:
            • formularza zgłoszeniowego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu,
            • oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu,
            • wystawione na rodzica/opiekuna prawnego (w przypadku osoby niepełnoletniej) lub uczestnika i jej adres zamieszkania dokumentów zobowiązaniowych, np. kserokopie decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, kopie rachunków lub faktur za media, ścieki, odpady komunalne lub inne równoważne dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia formularza rekrutacyjnego np. umowa najmu, karta pobytu (aktualna) potwierdzających miejsce zamieszkania uczestnika projektu,
            • zaświadczenie ze szkoły/placówki o statusie ucznia lub kserokopia ważnej legitymacji szkolnej,
            • Rekrutacja zostanie przeprowadzone zgodnie z zasadą równych szans kobiet i mężczyzn i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych.
            • W ramach działań rekrutacyjnych przewiduje się nabór 15 uczestników/czek Projektu (8 kobiet i 7 mężczyzn).
            • Rekrutacja uczestników odbywać się będzie od 01.09.2025 r. do 14.09.2025 r.   Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do projektu nastąpi  15.09.2025 r.
            • Dokumenty rekrutacyjne będą dostępne w biurze projektu w UG Boniewo, w sekretariacie Zespołu Szkół w Boniewie, w Gminnej Bibliotece Publicznej  oraz na stronach  internetowych  gminy i szkoły.
            • Dokumenty rekrutacyjne potencjalni uczestnicy projektu będą mogli składać  w następujący sposób:
            • bezpośrednio - w siedzibie w biurze projektu mieszczącym się w Urzędzie  Gminy Boniewo w godzinach pracy urzędu - budynek dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, na adres e-mail: d.rudzka@wp.pl.                                    Możliwość skorzystania z tłumacza migowego.
            • Dokumenty rekrutacyjne w przypadku niepełnoletnich uczestników, muszą zostać podpisane przez ich rodziców lub prawnych opiekunów.
            • W przypadku pojawienia się większej ilości osób chętnych do wzięcia udziału            w projekcie niż jest zaplanowane, wprowadza się dodatkowe kryterium preferencyjne polegające na przyznaniu 2 pkt uczestnikowi projektu, który jest objęty pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole lub innej placówce lub posiada  orzeczenie     o niepełnosprawności.
            • Dokumentem potwierdzającym, że uczestnik projektu jest osobą objętą pomocą psychologiczno-pedagogiczną będzie opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej; w przypadku uczniów z niepełnosprawnością - orzeczenie o niepełnosprawności .
            • Jeżeli osoba, która została zakwalifikowana do uczestnictwa w Projekcie, zrezygnuje, na powstałe nowe miejsce przyjęta zostanie pierwsza w kolejności osoba z listy rezerwowej.
            • Kwestie sporne nieuregulowane w regulaminie rozstrzygane będą przez Koordynatora Projektu.

             

            Zobowiązania Uczestnika/czki Projektu do dostarczenia dokumentów potwierdzających osiągnięcie efektywności społecznej

             

            • Uczestnik/czka zobowiązuje się do podpisania umowy uczestnictwa z realizatorem (w przypadku osób małoletnich – podpisuje opiekun prawny).
            • Uczestnik/czka zobowiązuje się do przekazania danych realizatorowi tj. płeć, wiek, wykształcenie, itp. potrzebnych do monitorowania wskaźników kluczowych oraz przeprowadzenie ewaluacji.
            • Uczestnik/czka zobowiązuje się do przekazywania informacji na temat sytuacji po zakończeniu projektu w ciągu czterech tygodni, które minęły od momentu zakończenia udziału w projekcie.

            Zasady rezygnacji z uczestnictwa w projekcie

             

            • Każdy zakwalifikowany uczestnik może zrezygnować z udziału w Projekcie przed pierwszym wyznaczonym terminem wsparcia, informując o tym telefonicznie, pisemnie bądź osobiście pracowników Projektu.
            • Uznaje się, że Uczestnik/czka Projektu zrezygnował/ła z uczestnictwa w Projekcie, gdy wyprowadzi się poza obszar LSR.
            • W przypadku rezygnacji Uczestnika/czki opisanej w pkt 1, organizator kwalifikuje do Projektu osobę z listy rezerwowej.

            Postanowienia końcowe

             

            • Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2025 r.
            • Realizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie w przypadku, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmianę zasad realizacji Projektu.
            • Powyższy Regulamin obowiązuje przez okres realizacji Projektu.

             

          • Inauguracja nowego roku szkolnego 2025/26

          • Program rozpoczęcia roku szkolnego

            1. Rozpoczynamy Mszą św w Kościele Parafialnym w Boniewie w dniu 01.09.2025r.  o godz. 8,00 na którą zapraszam wszystkich razem z ks. proboszczem parafii Boniewo

            2. Spotkanie na hali sportowej po Mszy św. 

            3. Spotkania z wychowawcami klas I - VIII. Plan lekcji tymczasowy do poprawy

                 Losowanie w klasie I A i B wychowcy klasy

            4. Rozpoczęcie roku szkolnego 2025/26 dla przedszkoli w dniu 02.09.2025 o godz. 9.00 na Hali Sportowej

          • Zajęcia adaptacyjne dzieci

          • Zajęcia adaptacyjne dla dzieci, które nie uczęszczały wcześniej do przedszkola lub oddziału przedszkolnego będą się odbywać w dniach od 18 do 29 sierpnia br. w  godzinach 8:30-12:15.

      • Kontakty

        • Szkoła Podstawowa im. Obrońców Ziemi Kujawskiej w Boniewie
        • +48542840125 sekretariat
          +48508392986 sekretariat
          +48513083977 dyrektor Zbigniew Łuczak
        • ul. Szkolna 32 87-851 Boniewo
          87-851 Boniewo
          Poland
    • Galeria zdjęć

      • brak danych